Vše pro Vaše auto

Diagnostika a čištění benzínových vstřikovačů

Vstřikovací ventily jsou komponenty, které provádějí otevření a zavření v milisekundových intervalech a dodávají palivo v mililitrových množstvích.

Poslední generace benzínových vstřikovacího motorů je zkonstruována a pracuje s neuvěřitelně malými tolerancemi. Tyto motory jsou založeny na komponentech, které fungují na základě velice přesných nastavení, milisekund, milivoltů a miliampérů. Během diagnostického testu zkoušejí technici komponenty na velkou přesnost tak, že u nich mění jejich mikroskopické militolerance.

Proč tedy výrobci vozidel nikdy nedoporučují kontrolovat tolerance vstřikovačů ? Správné množství benzínu není pouze důležité. Pro správný a účinný chod benzínového motoru je rozhodující.

ASNU Classic GDI

ASNU Classic GDI

Ultrazvukové testování

Zařízení ASNU je schopné v krátkém čase otestovat a vizuálně prověřit funkci jednotlivých vstřikovačů. Zařízení zkontroluje kvalitu rozprachu vstřikovače, množství dávky paliva i stav vstřikovače při startu. Také se měří odpor vinutí cívky vstřikovače za studena i za tepla a frekvenční kmitočet za určitých otáček. Unikátní diagnostická technologie ASNU je zařízena pro testování motorů benzínových i motorů na LPG a CNG.

Špatné vstřikování způsobuje

  • špatné startování
  • špatné hodnoty emisí
  • slabý výkon motoru a jeho nestálý chod
  • vysoká spotřeba
  • nižší životnost lambda sond a katalyzátorů

Jaké jsou příčiny špatného vstřikování paliva ?

  • používání aditiv do paliv: používání aditiv chráníte motor, zlepšuje se chod motoru a mazání, ale vstřikovačům aditiva škodí
  • přimíchávání biologické složky (tzv. FAME) do paliv: na stěnách vstřikovačů a vstřikovací jehly vznikají usazeniny a působí částečné nebo úplné ucpání
  • voda v palivové soustavě
  • drobné nečistoty v palivu: jejich přítomností dochází k ucpání jemného filtru vstřikovače

JET Blok

JET Blok
JET I./II., EL I. - Systémy zapalování, vstřikování K, KE, L, Mono-Jetronic

JET III.

JET III.
Vstřikování benzínu jiných výrobců

JET IV.

JET IV.
Nejnovější systémy vstřikování benzínu Bosch

JET V.

JET V.
Přímé vstřikování SCI-Ford, EEC 5, Simtec.

TSI Siemens

TSI Siemens
Přímé vstřikování benzínu - Řízení motoru Siemens 10 UDS - TSI.

TSI Bosch

TSI Bosch
Přímé vstřikování benzínu - Řízení motoru Bosch 17 UDS - TSI

V případě zájmu nás můžete kontaktovat

Jméno a příjmení
E-mail
Telefon
Vzkaz
Napište prosím název dnešního dne (ochrana proti spamu)
Souhlasím, aby společnost Autoelektro Pavel Šafář jako správce zpracovávala moje osobní údaje v rozsahu uvedeném v tomto formuláři. Další informace ke zpracování naleznete v informacích o ochraně osobních údajů